четверг, 28 ноября 2013 г.

Модуль 3.

Виконуючи завдання даного модуля я переконалася, що робота в парах є ефективною.
Навчилася визначати та ставити навчальні цілі. Дізналася які дослідницькі проекти можуть допомогти учням розвинути навички 21 століття, оскільки за умов правильного планування діяльності, розвивають творчість та ініціативність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією, а також життєві та кар'єрні навички. Об'єднуючи учнів у групи можна ефективно виконати поставлені цілі проекту тому, що учні зайняті роботою впродовж усього виконання.

На мою думку, основні запитання проекту призначені для того, аби спрямувати учнів на ті чи інші дії (дослідження) і, як наслідок, дати відповідь на ці питання. Також важливим є визначення ключового питання, що об'єднує питання тематичні та змістові.



2 комментария:

  1. Дуже чітко і зрозуміло ви прерахували знання і уміння, які ви отримали під час роботи над 3 модулем.

    ОтветитьУдалить